Friday 15 April 2011

Sedih!!Emo!!

Salam..

Ini adalah satu N3 yang amat2 childish..

Jadi siapa yg jelik x digalakkan baca~

Masa ceramah tadi..

Tiba2 telefon ku vibrate..

Tertera di situ..

Abah..

N ak tros angkat..

Kerana ak tau..

Kalau abah yang call tu..

Memberi petunjuk..

Aku suda lama x kontek dy..

Yee..memang aku akui..

Last call abah masa hari Isnin..

N perbualan ak n abah

Abah: ida tgh bwt ape?

Aku: tgh ada ceramah

Abah:ooo..ok2..xpe2..nnti da habis call abah

Aku: ok..tp kalau ckp skrg pn xpe bah..

Abah: xpe2..nnti call abah

N ak smbung balik menumpukan perhatian kepada ceramah..

N pada jam 10.30..

Selepas selesai mandi+solat+basuh baju

Aku call abah..

N amat2 sedih sebab abah da tido!!!T___T

N ak tros teringat kat mak..

N mak pun da tido..

N abang ku ckp

Ida,mak n abah da tido la..tu la ko..lain kali call mak abah awal2..risau mak abah kau da lama x call..

Sebenarnya malam ni mmg nak call..

Sebab nak luah apa je yg ak rasa tntg statement sorg lelaki yang membuatkan aku amat234 sedih..

".............. manja..reject awal2"

Walau aku senyum...tapi sebenarnya ak amat23 sedih..serius..

n benda ni membuatkan ak homesick tiba2..

bye2..wassalam

3 comments:

  1. PERGHH... jan simpan dalam hati..

    ReplyDelete
  2. jadi mau simpan di mana?boleh ka ak tmpang di hati kau Nadiah~~~:p

    ReplyDelete
  3. manja!!! report kat abah!!

    ReplyDelete