Monday 11 April 2011

Random fact bout me..

Salam..

Sementara nak ke tesco ni..

Masukkan la post sikit2..

Cuma nak cerita tntg beberapa fakta tentang aku..

1st..ak x suka lewat..amat2 anti dengan lewat..

Kalau aku sudah janji jam 6..jam 6 juga akan aku cuba smpai..

Tapi dalam masa ni..cuba bersabar dulu

2nd ..ak x suka hasil kerja ak diambil kredit oleh org lain..

Mungkin ini agak childish..tp apa boleh bwt.diri aku..

3rd..ak sgt2 x suka bila ak menegur n org tu x melayan..

Walaupun ak akui aku juga selalu bwt mcmtu..

4th ..ak sgt2 x suka bila org mengutuk apa yg aku minat..

Itu minat aku n itu ak pnya suka..

Tu je kot stakat ni..bye2..

3 comments:

  1. GEMO LA PENYINDIR! hahahhahahah!!! YALA2.. len kali x lewat lagi...

    ReplyDelete
  2. tau pn!!hahhahaha...bah..janji sama aku a..kalau lewat lg lepas ni..kena belanja coolblog..:P

    ReplyDelete
  3. GEMO LA KO... sdahla dikutuk d blog.. len kali ko mengutuk ja la cni!! GEMO!!!! ><

    ReplyDelete