Monday 11 April 2011

More Facts about Me

Salam..
Pagi ni disebabkan sy agak terkilan..
Saya ada lebih banyak Facts untuk dikongsi..
Saya pelupa, jadi kalau sy ada janji apa2, kadang2 lepas berkurun2 lama baru sy ingat..
Sebab sy pelupa jua la sy nda ingat pasal homework, kalau kerja 1 group sma sy, ingat2kan la.. atau bg ja sy kerja..
(ingatkan ja aah, bukan desak, kalau desak.., KAMU MAU NAMPAK NAGA MENGAMUK KA???)

Saya kuat men2 sebab x suka ketegangan suasana serius..
Kalau tym keadaan x tegang, sy lebih prefer diam2 kadang2..KADANG2 AH..
Kalau sy tengah diam, doesn't mean sy tengah marah atau ada apa2.. kadang2 memang mood sy untuk diam 2 tym tuh..
Saya x suka perasaan kena left out, tapi sy laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagi, jauh laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagi x ska bila ada org kena kc tinggal..
Saya lambat untuk selesa dengan sepa2 pun.. Bila sy mula share2 benda, faham2 la sy mula selesa dgn kamu.. so please don't betray my trust..
Itu ja la untuk entri kali neh..

Babai~
Salam...
><



No comments:

Post a Comment