Friday 15 April 2011

Entri sebelum tidur: Fakta tentang saya..

Salam..
Nih sy kongsi lagi beberapa fakta..
Mungkin ada antaranya yg agak berulang kan..?
*Tahan ja la untuk mengelakkan naga mendengus..
1. Saya banyak personaliti, berubah2 selalu..
2. Saya KASAR, KURANG AJAR dan boleh jadi AMAT MENJENGKELKAN kepada sesiapapun..
3. Saya kurang mahir dalam berbahasa, vocab x payah cakap la.. Sebab tuh selalu kasi sakit hati orang.. Saya perlu NZT nampaknya..
4. Saya berusaha terima pendapat org n view pendapat orang lain dari sudut SE-POSITIF *gah.. imbuhan tu bh..* yg boleh..
5. Saya lambat menyesuaikan diri..
6. Saya KUAT NANGIS!!! *hakikat yg sy x mau mengaku, tapi apa bleh buat la.. kenyataan neh.. SERIUS.
7. Saya keras hati. agak keras hati la..
8. Saya boleh jadi AMAT, AMAT, AMAT mengerikan kalau sy mengamuk, INSOMNIA jua la kamu seminggu.
9. Saya TIDAK PERNAH ada rekod kesalahan disiplin di sekolah2 lama sy, despite my rude behaviour..
10. Saya dapat buat mata kelihatan mcm xda eyelid~~ (hehe)
11. Saya MAHU, MAHU, MAHU, MAHU, MAHU PUNCHING BAG!!!!!
12. Saya amat, amat, AMAT23456789 mengantuk sekarang..
Gud nite suma~~
Salam..

No comments:

Post a Comment