Sunday 10 April 2011

Perut penuh..

Salam..

Pada Selasa lepas..

Time kelas PJ..

Puan Noreha cakap dy nak buat ujian kandungan lemak dalam badan..

Timbang berat sekali..

N sekali ak dengar benda tu..

Terus takot...

Serius..sebab aku yakin..berat aku da +++..

Dan plan la nak diet..

Tetapi..hari ni..memang hari yang amat2 trok..

Makan banyak sampai aku n kakak ak kesenakan dek makanan..

Ni rutin makan hari ni..

10.00pagi=Nasi Lemak sepinggan setengah

12.45pagi=Nasi Lemak 2nd round..

2.30 ptg=Chocolate smoothie cool blog double pearl

4.00 ptg= Mee bandung,rojak petis,limau ais

6.00 ptg= tolong buat Onde-onde(sambil buat sambil makan)berbiji2 la jgk

7.00 ptg=tgk shincan berulamkan onde2+kerepek pisang+seaweed

8.30 mlm= Nasi sepinggan+ Kuah asam pedas pari+telur dadar

9.00 mlm= kunyah2(kerepek pisang+seaweed+drysquid)

9.30 mlm=kakak datang (keropok lekor+ onde2)

10.00 mlm= Teh susu pekat dua cawan

Konklusinya..hari ni mmg makan
yg amat banyak..sgt2 overload..n hasilnya...

10.30 mlm= MUntah~~~~

Walaupun ak gemuk..bila aku makan terlalu banyak..aku akan muntah mcm manusia biasa..

Nampaknya balik rumah minggu ni mmg dipenuhi dengan makanan je..haha..

Bye2..wassalam

1 comment: