Friday 8 April 2011

Random fact?


Salam...
Malam ni teda Joliey di bilik..
Jadi teda la rakan gossip..:P
Ni nak ckp tentang satu benda..
Aku ni gemok..
N ak x lawa..
N ak x kan dapat mencairkan hati lelaki bila depa tengok aku..
Jadi..kalau ak rapat2 dgn org yang kau suka..
Jangan jeles..
Jangan risau..
Ak xde perasaan nak rampas..
N depa x kan suka kat aku..
Kalau nak kumpul..
Buat la satu muzium..
Pamerkan satu2..
Biar smua tau..
Ok~~rasanya tajuk xde kaitan dgn N3..sorry..
Sorry juga sebab kebelakangan ni agak emo..
Faktor2 cuaca kali..
Cuaca berubah..hati pun berubah~~

saya hodoh saya ok

4 comments:

  1. relax ko farah.. nanti ko kurus, PERGHHH!!! paling mantoppp!

    ReplyDelete
  2. mantop la sangat..kalau buat tarian punggung tetap org masih tertarik~~

    ReplyDelete
  3. ayat ko membuatkan timbul satu persoalan dalam fikiran aku....siapa?

    ReplyDelete