Tuesday 19 April 2011

MORE FACTS!! *sepa yg tia mo baca tuh, diam2 ja..

Salam..
Sharing is caring maa~~
Jadi, sy mo share beberapa benda lagi~
1. Saya agak SECRETIVE.. Sy x besa share benda2 yg sy kira personal dalam neh..
2. Saya pendengar yang agak baik kalau cuma mendengar ja perkara yang sy perlu buat tym tuh, I mean, jan la meluah masalah tym sy tengah buat soalan matematik Miss T.. Gaaahhh..
3. Saya teruk dan kejam., cuma sy ada soft spot la untuk Miaooww~~
4. Saya pemalu kadang2.. (YAAA LA TUH! *ya bh!!!)
5. Saya suka minum kopi, tapi dalam proses mengurangkan.. sebab sy semakin lali minum kopi.. Minum 5 gelas pun xda effect... Bwaaahahhaha...
6. Saya mau mengurangkan berat badan...
7. Saya sedang makan bread masa menaip entri nih.. Gahahahha~
8. Saya sedar berat akan naik beberapa kilo bulan nih..
9. Saya tidak peduli pun berat naik...
10. Sy bukan jenis diet.. SERIUS neh..
11. Kalau kamu nampak sy x makan, bukan diet tuh, memang makan berabis d bilik, atau teda mood mau makan jaa..
12. Kamu sedar ka..?
13. Saya melalut neh..
14. Pg tidur lagi baekk!
Gud nite~
><

No comments:

Post a Comment