Sunday 3 April 2011

HOBI lama MENJELMA KEMBALI~~~

salam...
masa sekolah dulu..
kalau org ambil buku aku..
mesti mereka nampak satu lukisan orang2 ngan..
baju pengantin la..
n setelah menjejakkan kaki ke alam dewasa..
hobi itu terpadam kerana dalam usaha menjadi MATANG..
namun...sejak hari jumaat yang lalu..
time kelas fizik..kekuranfahaman aku atas ajaran puan normah..
aku mula lukis potret wajahnya..
n inilah hasilnya
 Puan Normah

selepas itu..pada petang tersebut..
kelas basic math..
oleh kerana terlalu bosan..
ak melukis wajah nadiah..
tp dy x memakai tudung..
adeh..
jangan buat andaian..
itu bukan la rambut sebenar Nadiah


NADIAH LAMRI aka JOLIE~~
masa semua org kusyuk menjawab soalan di depan..
kebanyakan daripada meja kami..
melukis..
aku menunggu2 potret mr Abraham
hahahaha..
okla..
bye~~

4 comments:

  1. Amboi~~siap tag nama lagi. Macam Facebook *rindu dengan Facebook*

    ReplyDelete
  2. tag???hehe..ya kan!!knape kau deactivate fb sin????

    ReplyDelete
  3. Sukatilah.. ndabhe..
    Saya rasa Facebook merosakkan rutin saya. Jadi ambil the best solution, deactivate. Tengoklah kalau ada masa, ada hati, saya activate semula.
    *tapi saya rasa ndak rindu langsung dengan Facebook tu. Hidup saya jauh lebih baik tanpanya*

    ReplyDelete
  4. YASSIN!! samala.. sy pun rasa lebih banyak masa untuk buat benda yg sy ska w/o FB.. cuma 1 ja la.. sebab itu memang tujuan utama sy buat akaun FB dlu kan.. update psl kelas neh, nda tau menahu..

    ReplyDelete