Tuesday 19 April 2011

Mo minta maaf.. Mo Cakap Thank You.. dan Mo share something..

Salam..
Mulakan dengan sesi minta maaf..
Saya dengan tulusnya menyusun sepuluh jari memohon maaf kepada Mohd Yassin bin Mohd Yunus, Muhamad Izzuddin bin Muhamad Yusop, Nur Arif bin Zainudin dan Ardie bin Cakke atas kekasaran bahasa dan tindakan saya dalam kelas ELP petang tadi..
Tiada dendam kesumat di dalam hati kerana segalanya telah dilepaskan di dalam lagu..
Minta maaf sebab terlalu mengikut emosi..
Kalau mau marah sy, silakan.. Kamu berhak..
Tapi jangan marah lama2 woo..
Kalau ada pihak lain yang tidak disebutkan namanya di atas, yang turut terasa hati tadi pun, sy minta maaf juga..
...
Teruskan dengan sesi berterima kasih..
Saya ingin berterima kasih kepada Ardie bin Cakke, Jong Shiaw Hui dan Ting Ji Er..
Thanks Shiaw Hui n Ji Er kerana menemankan saya dalam perjalanan pulang tadi~ >~
(proses meng-hiao Jong n Ting)
...
Lastly, saya ingin berkongsi sesuatu yang rakan sekelas saya yang lain missed sebab pulang awal tadi..
Saya sampai bilik in about 5.04.., ANYWAY...
Miss T.. Saya lupa ayat susunan Miss T..
Yang penting, kamu sendiri tahu hayati keindahan penyampaian kata2 Miss T kan..?
"10 or 20 years from now on, you all might have forgotten about integration, but 1 thing remains.. It's about the focus and the meticulous when you're doing the question.. That is what we want to teach you.. to transfer that ability to another situation..."
Lebih kurang mcm tu la rasanya..
Cuma Miss T teda buat kesalahan grammar..
Tukang taip nih yg x mahir BI..
Itu sahaja entri buat kali ini..
Salam..

16 comments:

  1. Komfem ko marah kami sebab curi port korang....

    ReplyDelete
  2. nda la.. bukan itu semata2.. kalau sebab tu ja, memang x munasabah la sy neh..

    ReplyDelete
  3. Hebat gila Miss Tan.. saya sangat respek beliau..

    ReplyDelete
  4. Memang mantap.. Ko missed 1 benda Yassin.. Projek Miss T.. and yessss, we've got d answer...

    ReplyDelete
  5. Abis tu sebab apa???

    Memang jeles sama Miss T...

    ReplyDelete
  6. tipu la kalo x marah sebab kena curi port.. tapi itu bukan penyebab sy naik rage td.. yes, you should be, In fact.. ALL OF US SHOULD!!!

    ReplyDelete
  7. Habis tu sebab apa? sebab farah?

    ReplyDelete
  8. besok la kita cerita, open gila d ruang komen..

    ReplyDelete
  9. esok kelas 2 jam saja...sempat ka???

    ReplyDelete
  10. gahahahhaa... lucu2.. mcm la panjang sgt crita..

    ReplyDelete
  11. panjang? pendekkan cerita....

    ReplyDelete
  12. project psl laluan bulan.. nanti Miss T tunjuk lepas siap.. detail GILA...

    ReplyDelete
  13. Tiap2 tahun ada ja projek beliau....dahsyat

    ReplyDelete
  14. yah.. projek Dr T hari 2, nampak ja simple.. tapi proses untuk buat dengan detail.. hasil kajian yang lama juga woooo!!

    ReplyDelete
  15. kena plan dari skrang nih....20 tahun lagi baru buat projek...

    ReplyDelete