Tuesday 22 March 2011

When I was young... -NaD-


Salam..

33 jam tanpa tidur (still ongoing),

namun masih belum dapat menyaingi rekodku berjaga selama 39 jam tanpa henti.
...
Hari ini amat memenatkan,
PJK yang berlangsung selama dua jam benar-benar menguji ketahanan diri.
Penat x terhingga.
Rehat dari pukul 9.30 hingga 10.30 pagi digunakan untuk mengambil barang2 di bilik FARAH,
Dan mandi.. huhu~
...
Terlupa untuk membancuh KOPI PALING MANANG dalam tempoh rehat tersebut mengakibatkan diri mengantuk semasa kelas ELP.. huhu.. 
sorry ma’am...
...
Kelas ELP (L&S) yang seterusnya, kami diminta untuk bercakap selama dua minit tentang cita-cita idaman kami semasa kecil..
Ni kalilaaa...
Keluar BROKEN ENGLISH..
Lucu apabila Madam menayangkan komen-komen orang tentang cita-cita mereka.
Ada yang memberi inspirasi.
Ada yang lucu.
Ada yang sekadar singgah untuk membuat lawak.
...
Kemudian apabila tiba masa untuk bercakap tentang cita-cita kami..
“When I was young I wanted to be...”
Terkesima.
Terdiam.
Terfikir sejenak.
Saya baru sedar, saya tidak pernah memikirkan tentang cita-cita secara serius sebelum ini.
Saya pernah menjumpai bidang yang saya minat, tetapi..
Saya tidak mempunyai keberanian untuk mengejarnya..
(Tiba2 teringat balik kisah kanak2 yang kurang menyenangkan..)

Oleh itu, JANGAN ADA PENYESALAN!!!

BERANIKANLAH DIRI UNTUK MENGEJAR CITA2 ANDA!!!
Sy xda penyesalan.. sebab sy x pernah miliki suma 2.. 
Huhu.. ><


No comments:

Post a Comment