Saturday 26 March 2011

TOLONG SAYA.. TOLONG.. TOLONG SAYA..

Salam..

...

Minggu ni saya betul-betul penat..

Penat secara fizikal..

Tapi kepenatan secara fizikal tidak mampu menyaingi kepenatan secara mental..

Serius.

Penat.

...

Tiada tempat untuk saya betul-betul luahkan apa yang saya rasa sekarang.

Sorry Farah.. Not even you..

Not even my bestie..

Not even anybody..

Susah.

Biarlah ini jadi sesuatu yang saya simpan sendiri..

...

Farah, masalah yang saya hadapi baru-baru ni..

Saya banyak luahkan dengan ko..

Tidak tau la sampai atau tidak..

Dan tidak tau ko sedar atau tidak..

Apa yang saya cerita tu sebenarnya hanya separuh daripada apa yang saya betul-betul rasa..

Apa-apa pun.. simpan semua 2.. bleh kan?

...

Mungkin penceritaan yang kurang emosi menutup apa yang saya betul-betul rasa..

Saya memang tidak pernah jadi pencerita yang baik..

...

"Tidak dizahirkan tidak bermakna tiada..

Jauh di lubuk hati hanya yang maha Mengetahui yang tahu.."

...

X pa la.. abaikan ja apa yang terkandung di sini..

...

No comments:

Post a Comment