Tuesday 29 March 2011

Sangat2 bersalah...life must go on~

SALAM...

HERM...

Tadi tgk blog...wah2...

N3 BRO NAD penuh!!!!!!!!

Hari ni ak x masukkan papa pn lg..hhuuhuhu

Ni ak bagi ringkasan apa yg berlaku hari ini...

Hari ni...beberapa org antara kami x berlari time pj..

N ak..

Antara salah sorgnya...

I admit aku ni amat2345 kuat menipu..

Tapi..

Aku sedar tindakan aku tu..

Akan ubah ramai persepsi org tntg aku..

Serius aku rasa amat2345 bersalah..

Sebab menipu lect n menipu diri sendiri n menipu kwn2 ak sndiri..

Selesai sahaja dorg habis denda..ak terus pergi kepada mereka...n cakap

"im sorry..really2 sorry"

N unexpected answer dr dorg...

Dorg just reply...

"its ok meh..kami pn kesian sama kamu kalau kamu kena denda td"

Serious im very2 touch but at the same time..im still feel horrible..

N selepas itu..ak mnx maaf sama org lain..

Jawapan org lain itu berkata..

Sambil tangan menolak2 kehadiran aku..

Dy cakap

"itu atas kejujuran kau..terpulang pada kau"

Yee..ak akui aku menipu..

N ak yakin..

Bro nad pn suda ubah persepsi dy pada aku..

Im sorry bro..

Ak bukan seorang kwn yg baik untuk kau..

Bye2

No comments:

Post a Comment