Tuesday 29 March 2011

SIMPLY ME

Salam..

Keboringan.. tapi x dapat tidur..

Mungkin sebab rutin tidur yang tidak teratur..

Oleh itu, terhasillah entri ini..

...

Ni antara random facts pasal sy..

Saya suka kucing. *miaow! Like! Like! Like!!!

Saya kasar dan tidak penyabar.

Saya jadi HYPER kalo x cukup tidur @ terlebih pengambilan gula n JUNK FOOD..

Saya bleh jadi amat bising pada satu masa dan pandai jadi amat diam pada satu masa..

Saya suka memerhati.

Saya suka warna terang, tapi x berapa berani pakai kaler terang2..

I <3 PURPLE!!!

Saya keras hati dan jahat.

Saya suka makan megi masakan FARAHFOXY~~~

Saya suka bau floral + fruity..

Saya sensitif.

Saya lambat pick-up..

Saya suka membuli orang.
*HEHE*

Saya suka bergurau.
*tolong jangan ambil serius

Saya pemalas.

Jangan ingat saya marah @ x bleh ditegur kalau sy x senyum.. sebab muka sy tanpa senyuman memang mcm 2 (Nampak marah)

Dan... saya mula gila update blog!!!

Itu saja~~

><

No comments:

Post a Comment