Sunday 27 March 2011

I’m back!!!

SALAM

Herm...im back..but maybe for this N3 only..

Aku ingin berkata bahawa..

Aku merupakan seorang yang unpredictable..

Jadi aku boleh marah bila2 je..

Dan hari ni..

Ak amat terasa hati dengan seorang kawan..

Aku tidak tahu kenapa...

Banyak kali ak sakit hati dengan dia..

Tetapi setelah ak lihat muka dy..

Aku x tau mcm mane nak lepaskan..

Jadi ak pilih senyap jek...

Tadi ak pn xtau knape..

Aku cakap dengan dia..

    Ayat aku ***** tau..    

Dia terus reply..

Kau nak jadi ***** ke...

(ringkas tapi pedas)

Aku Cuma bagitahu apa yg ak rasa setelah baca ayat yang aku bwt..

N kenapa dy nak respon mcmtu..

Ak amat sakit hati +marah!!!!!

Sorry kepada sesapa yang terasa...

Tp srius..aku sedih dengan ayat tu.

Yee..ak jenis bwt kerja last minute..

Kalau kerja ak tu x siap lg..

Jgn risau..ak tetap akan siapkan

Bukan nak berlagak

Aku mmpunyai kelebihan boleh berfikir sambil menaip.

Dan ak menaip boleh dikira sebagai laju.

Jadi kalau ak x siap lg..ambik kisah

Tu hal aku..

Bukan hal kau

Kalau kena gantung

Aku yang kena

Bukan kau.

Again im saying..

Im bad girl with a bad behaviour with a fat ugly face

Sorry sebab menggunakan blog ni untuk melepaskan marah

Semuanya sebab fb sudah deactivate n nadiah yg x on9..

Bye2

No comments:

Post a Comment