Wednesday 23 March 2011

Tidur 6 jam kepada 2 jam 4 jam-farahfoxy-

..SALAM..
Ok..this is my 2nd post...thanx to bro nad..
Aku ada semangat mahu beat rekod dia..4 post dalam sehari..
Benci la bro nad..gemo la!!!!!!
Ok..untuk post ni aku nak cakap tentang kitaran tidur aku...
Kebiasaannya,rutin tidur dari jam 12 smpai jam 6.30
Kiranya tidur 6 jam sehari...tape sejak kehadiran
ASSIGNMENT!!!!!
Aku tetap tidur 6 jam sehari tetap pada waktu yg berbeza
4 jam-siang 2 jam-malam
Serius eye bag ku semakin kelihatan...
(jatuh maruah aku sebagai wanita jelita lagi manja)
Oleh kerana aku ni x bermake-up..
Aku x dapat menutup eye bag ku ini..
Malam tadi  tidur jam 5 smpai 7.13!!!!
Bro nad cakap nak bangun kul 6.20..
Tapi dia x bangun pn...hahaha..:P(sorry nad)
Aktiviti biasa sebelum tidur
Talking,advicing(kesalahan bahasa),gossiping(me only i think),makan magie
Aku terfikir lagi tentang satu kisah yang boleh dikira lama sudah berlalu..
Semuanya berkaitan kisah cinta yang pada aku gelap dan tiada masa depan(jahatnya!!!!!)
Sekarang aku tekad x nak masuk campur dalam hal ni..
Ak serahkan kepada bro nad untuk menyelesaikannya..
Sorry bro nad sebab menyusahkan kau.huhu
Papepun...sekarang ni .!!!
Muka aku sudah kelihatan seperti keira knightly(jijik kan!!!)
Jumpa lagi di post yang lain...di sini nak share satu quote yang amat2 aku suka
Credit to Nadzirah Razak yang tulis status fb dia
“Trust is like a paper...once it crumpled it can never be perfect again”

2 comments: