Tuesday 22 March 2011

My 1st N3!!!!! -farahfoxy-

salam.....hahaha>_<
                            ini boleh dikira kesinambungan post nadiah yang pertama..haha
              terdapat satu kisah..pada tepat jam 4.30pagi++ (kalau x silap)
         nadiah aka bro nad cakap sama aku...farah,jom kita buat blog juga..
keadaan diri aku ketika itu amatlah mamai...
aku bersetuju dengan idea nadiah itu...
tapi sekali...dia sudah buat 4 post dan aku masih belum bwt apa2 post pun!!!!(gemo la bro nad!!!!!)
tadi masa elp smpt update lg...walaupun keadaan dia masa itu hanya 50% sedar mungkin..
(yup..im respect with bro nad special power!!!!!!!!!)
ahh..da mula melalut...meh la masuk kisah2 yg berlaku semalam...
hari isnin dimulakan dengan wajah yang masam...(aku x pasti aku masam ke x)
semua ni sebab perkara yang berlaku dalam kalangan 4S~!!!!!!!!!
serius,pertama sekali reaksi ak mengetahui tentang perkara itu..
diriku terkedu..kentut x bunyi...mandi x basah...makan x kenyang(pernah kenyang ke?)..macam2 lagi berlaku..
tetapi ak rasa diriku amat2 x guna masa tu..
sebab time tu ak tiada dalam perbincangan itu..menasihati itu...
semuanya angkara perasaan mengantuk yang x dapat dikawal pada malam tu..
serius ak rasa diri amat bersalah dan bodoh..
kenapa aku x ambik solution ambik bawang gonyoh kat mata bagi mengelakkan ngantuk itu?????????
hermmmm..hari esoknya..ak terkejut bila tengok jumlah ahli group 4S itu..
haaa...1/4??hanya ak masih ada di grup itu???apa maksud smua ni??
terus terimbau2 kenangan dulu...
serius perasaan saya yang dapat saya ringkaskan time tu...
-sedih-marah-terpinga2-rasa diri bodoh-
banyak lg...ak cerita sama seorang kwn ak dr skola mnengah..dy ckp..
"kau kena dapatkan explain dpd kwn kau tu apakah sebab dy bwt smua tu"
dan smpai sekarang..ak masih tertanya2..apakah yang dimaksudkan dengan..
"‎'Ada titik di mana falsafah tidak mampu merungkai makna kawan. Khusus ketika seseorang berkorban'"
dan perkara yang paling aku sedih semalam


aku menegur beg baru seseorang..dan reaksi dia..
tidak melayan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aarhhhhhhh..benci!!!balik dari kantin..dy jeling lagi sama aku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
n start from that..ak decide..x nak tegur dy lagi smpai dy terangkan apa sebab tindakan dy itu!!!!!!!!!!!!!
okla..wait for me for the next N3!!!!
bye2 all..(walaupun x tau ade ke x reader blog ni..)
wassalam~~

No comments:

Post a Comment