Friday 25 March 2011

Apakah itu cinta?

SALAM..>_<

Kenapa la bro nad tu rajin sungguh masukkan n3..mmbuatkan aku amat234 benci!!!

GEMO AR NADIAH!!!

Suda lama mau update tapi oleh kerana terlalu ngantuk..jadi ambil keputusan..

TAKE A SHORT NAP(sambil membuat peta)

hari ni Alhamdulillah x ngantuk..

ngantuk juga tapi masih ok berbanding semalam..

yg penting hari ni dimulakan dengan perkara KURANG AJAR!!!!

Time bola baling..ak buat muka sama pn YUNI!!!!

Arghhhhhh...apa boleh buat la...

OPPPPSSSSSSSSSSS...suda lari dari tajuk asal..ngehehehe

(sorry la ye...x sengaja)

Herm..hari ni nak bagi satu pandangan ak tentang apakah itu definisi cinta aka love?

Pada aku..cinta tu satu perasaan yang berlaku antara lelaki dan perempuan

Tetapi tidak semestinya cinta hanya untuk kekasih,

Sekarang perasaan cinta ak ada pada beberapa individu,

Allah,keluarga,sahabat,rakan2,dan sm1..

Dan pada aku perasaan cinta amat susah diungkapkan,

Sebagai contoh,

Ak amat23 susah mau bgtau 'ida sayang mak,ida sayang abah,ida saying farah,aku saying kau'

Mungkin ada kalanya ak berani berkata begitu,

Tetapi aku tetap akan rasa kekok dan malu selepas ak berkata begitu,

'my heart will thumping2'

Dan tidak semestinya apabila suda bercinta,

Harus merapatkan..

Kalau boleh,elakkan kerana kita sendiri belum pasti adakah dia jodoh

Yang dijadikan oleh Allah untuk kita...

Hermm...okla..tergantung di sini..

Mau bwt fizik...GEMO LA ARDIE!!!!!!!!!!

Bye2~~wassalam~~

No comments:

Post a Comment