Sunday 10 July 2011

Sedih..

salam..
1st sekali nak tiup blog ni..
fuhhhhhhhhhhhhhh...
sebab da lama gila x update blog ni..
maklumlah..minggu lepas angin meroyan..
jadi bila da puas meroyan..
jadi normal semula keroyanan..
 cuma nak berjalan je..

kenapa saya sedih?
sebab perkara yang berlaku hari ni..
perhimpunan bersih diadakan..
dan ramai orang sudah ditangkap..
dan apa yang saya sedihkan..
orang seagama saya menyertai perhimpunan itu..
yang diketuai oleh seorang peguam yang berbangsa india..
dan juga merupakan seorang peguam yang kebiasannya mengendalikan kes murtad..
kedua?
sebab saya tidak dapat balik untuk berjumpa dgn anak buah saya..
ketiga?
sebab saya merasakan saya akan kehilangan kawan..
itu merupakan perkara paling saya tak suka ketika saya tidak berada di sisi keluarga..
my abah said.."jangan paksa orang nak kawan dgn kita..kalau dy x nak kawan dgn kau..biarkan je.."
n then i rep..
"abah cakap mmg senang..tp ida skrg ni duduk dalam kelompok kecik..ida cuma ada 10 orang kwn yg seagama dgn ida.."
itulah yang saya amat ingin kekalkan..
walaupun kadang2 ada perbalahan..
tp akhirnya benda ni settle jgk..
biasalah..darah muda..hati cepat panas..
katakan tidak kepada perpecahan kawan!
tu je..n to bro goli..
where is my apple?
ngeh2..
thanx sbb belikan..
wassalam..

 

7 comments:

  1. kehilangan kawan apa lagi neh.. sy kecewa oh kena cold treatment on sudden, without knowing what I've done wrong.. Betul2 kecewa..
    Haha, itu luahan perasaan ja 2 Farah, xda kaitan sma ko.. ANYWAY~ You're apples r safe with me.. I've placed it in the SAFEST place..in my TUMMY! <3 NYUM2!

    ReplyDelete
  2. nadiah: bah..ak faham..ak slalu bwt benda tu sma kau..huhu..sorry2..i really2 try to avoid from give u a cold treatment..hahaha...bah..makan la kalau kau mau..i just want u to know..ak antara salah satu org yg menambahkan darah daging kau..biar mana pn kita bergaduh n berpisah..masih ada bekas ak di dalam badan kau~~:p

    ReplyDelete
  3. yassin: ada la bah..ak rasa lama2 kau tau jgk nnti..huhu

    ReplyDelete
  4. Farah, salah eja! YOUR apples r safe with me.. Haha. Nda la, sy sendiri pun ada beli juga.. EIT.. Takut sy mau makan makanan dr ko sudah neh.. Bukan ko kali ni Farah.. Serius.

    ReplyDelete
  5. ya2..ak tau..n ak pn bru dapat tau berita sedih..kau sma syaf pergi ts td kan!!perghhh...serius ak terasa gila kau diam2 jak pergi sana..ak plan mau joging ptg td..tp fikir kau penat x balik dr kl sentral.nda jadi la joging esok

    ReplyDelete
  6. Sy laaagi sedih.. Haha. Perjalanan yg kami x plan pun.. asalnya Syaf x jadi ikut tuh, tp auntie dia cakap lebih cepat kalau dia beli sendiri.. Tp kalau lambat2 beli, mahal pla.. Itu pun dia gerak sendiri pg TBS n menunggu lagi.. Sorry~~ Memang perancangan awal mau beli tiket ja.. Tapi alang2 menyeluk pakasam kan~ Memang penat pun, kami sudah planning mau balik b4 tym jogging 2 bh, tapi ko yang kc cancel. Haha. Tp kami pg TS sy x beli pun auntie anne 2 tau, sebab sy ingat selasa neh baru makan sama2..

    ReplyDelete