Monday 25 July 2011

Kisah hari-hari dan hari~

salam..
kepada semua peminat..
saya sudah kembali~~~
nak cerita kisah dari minggu lepas..
masa hari khamis,semua muslim 3ppismp sn ditugaskan tolong masak2..tapi masa ptong2 sayur tu xde pulak kelibat org lelaki..
hanya nampak org lelaki yang rajin ini..
offer diri basuk periuk belanga yg besar ini..
hari jumaat pulak..
saya dating ngan bf saya..
dy smpai jam 1.30 n tros pergi midvalley n nonton harry potter..
serius best movie tu..n bf saya lepas gian kt midvalley sbb tu la tmpt dy lepak2 time di asasi dulu.
hari keesokannya..kami ke ts..
kat sini memang panas..sbb akak saya ajak keluar awal dari cosmo world..perghh..rugi rm 37!
tp xpe..asalkan bkn duit saya..haha..
lepas tu makan steamboat..mmg sedap..
n to bro nad n syaf..igt janji kita!!


sedap!!!
hari ahadnya lak..
setelah diajak bebrapa kali oleh nadiah..
sya ikut mereka makan durian..
dengan perut kosong..
makan durian..
memang terbaik!effect dy..
pening kepala sepanjang hari..
n congr8 to jong n nadiah..
andalah juara makan durian..
haha..memang lawak bila nadiah banyak kali cakap rasa durian 'comel'..


malamnya pulak pergi sambut bfday din n ewee..
walaupun da terlambat..
sorry to din sbb x dapat bg bfday yg happening..huhu..
 time ni comel....ewee yg malu2 akhirnya disuap jugak..
 kek bfday yg comel n senget..
mula2 bak kata nadiah mmg comel bila din pegang sendiri kek tu..
 selama ni dy yg organise smua tp skrg ni turn kami pulak..
 dua jejaka kurus tapi hensem..

 serius din,kau nampak sangat kurus pakai baju ni..
sesi ucapan oleh abang lampun yang malu2..~~
tu je la citer hari2..
wassalam..


2 comments:

  1. Aku sengaja pakai baju macam tu supaya korang kasihan..

    ReplyDelete
  2. hahahah! ambil gambar x bgtau!!!! HUDUH GILA WAJAH MENGHAYATI KECHUMILAN RASA DURIAN!

    ReplyDelete