Sunday 3 July 2011

explanation or argument that really impressive..mood: puji2 di pg hari..

Salam..
baru2 ni saya sgt2 mengagumi n3 dan hujah di fb seorang sahabat saya..
sila klik sini,sini,sini dan note fb
mula2 saya skip membaca kerana minda terlalu penat ketika itu...
dan semalam saya tergerak ingin membaca smua2 tulisan dy yg da lama sy ketinggalan..
apakah reaksi saya apabila baca?
mulut ternganga
hati mengiyakan..
serius kepada penulis blog itu..
jikalau anda menjadi org penting di mas..
ramai org akan menghormati anda..
setiap hujah anda diikuti dengan bukti yg bernas..
saya kagum..
n i wandering..
kenapa la kau tolak menjadi editor iluvislam tu..
huhu..
wassalam..

2 comments:

  1. Wehh...pujian kau sangat melambung tinggi. Manalah saya layak jadi penulis (yang editor BI iLuvIslam.com tu minta adalah artikel). Saya pandai merapu dan cakap ikut sedap badan jala..

    ReplyDelete
  2. btol ni yassin..ikhlas dr hati aku..serius ak kagum dengan penulisan kau..orang yang drpada 0 ilmu bleh jadi 100 dgn baca penulisan kau..ak cadangkan kau troskan bakat kau menulis ni..smbil2 tu bleh kau bwt buku..bukan merapu la..kalau merapu da lama kau x dapat selitkan dgn fatwa2 n ayat2 Al-quran..n thanx to u..ak lebih memahami ayat2 dlm Al-quran

    ReplyDelete