Tuesday 24 May 2011

Things I hate..

Salam..

Sy paling tidak suka bila sy sudah cakap "SAYA TIDAK SUKA" tapi orang masih buat benda tuh.. SERIOUSLY. Sy cakap bukannya dengan nada memaki, sy cakap dengan nada serius.. Jadi, tolong ambil serius la.. Lain la kalau sy cakap "Sy x suka ooh~~ hihihi~~~ *sambil buat mimik muka goli2" *eh, jijik eh ko cakap begini!* apa ko jijik2 sana? versi ko bah ni! GAHAHAHAHA!

Anyway, persahabatan bukan sepatutnya jadi mcm pas untuk kita buat benda tuh, sepatutnya dengan persahabatan la kita semakin jaga sensitiviti kawan kita tuh.. U know I dislike that.. Jadi kenapa terus dan terus buat? *back at 'cha!!!* yah.. ini untuk diri sendiri juga.. Kalau ada benda yg kamu x suka, sy buat juga.. I'm sorry. Tapi please, sebelum kamu marah2 n start memaki, pastikan kamu PERNAH bgtau sy dengan KATA2.. Saya ulangi, dengan KATA2... Sy slow ckit menangkap hint2.. Dan sila mulakan dengan.. "Nadiah
comel , saya tidak suka ooh bila kau..." Jangan kamu guna skil ini: "Nadiah comel ~~~~~ hikhikhik! saya kan~~~ saya tidak~~~ hikhikhik~~~ saya tidak suka ooh kalo ko kan.. (sambil goyang2 badan) " GAHH.. *padahal ko pernah buat kannn~~~* yah... itu pun dari versi ko juga.. YESSS.. TERKENA KAU YAHHH!!! AHAHHAHAHHAHHAHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHA! (GILA..)

Saya pernah cakap "SAYA TIDAK SUKA" dan benda tuh dibuat juga.. I guess kesabaran sy sekarang, kalau dibuat dalam bentuk barang, memang cukup elastik, yet utuh juga.. Bukan senang nih sy bgtau benda tuh.. Atau, mungkin sebab sy x kisah dengan ko lagi.. INI SERIUS.

Kalau terasa dengan entri nih, sorry la yah.. Tapi.. Sy betul2 x dapat cakap benda nih secara face to face dengan ko.. sebab.. ko bukannya dapat terima..

Sekian,
Si Comel.

*SEMPAT KO PERASAN DALAM ENTRI EMO-SERIUS KO NEH?!*

2 comments:

  1. ok..i'll try to repair myself to be ur better friend..

    ReplyDelete
  2. not you.. :) kalau ko, mana ko buat lagi.. HAHAHA! sy yg perlu perbaiki diri.. sebab sy selalu tease ko.. mcm benda2 yg bleh memualkan ko 2, sy selalu juga ulang.. I just want you to grow stronger, tapi mungkin cara sy 2 x sesuai untuk ko, maybe it's not applicable 2 everyone.. anyway, c Jijah berjaya! :) sebab 2 la sy ingat ko pun dapat.. ada juga masa2 benda2 yg dia masih goli, tapi dia grew stronger than before la.. that's for sure.. You're okay oredi, I can't ask 4 more, sy yang patut perbaiki diri..

    ReplyDelete