Tuesday 10 May 2011

fakta tentang diri saya

salam..
blog gurujiwang n Pak Assin n BroGol sibuk mengeluarkan kenyataan tntg diri sendiri..
ok..hr ni ak jga masukkan fakta tntg diri sndiri..

1.Seorang anak bongsu dr 4 adik beradik..serius..sy x manja dgn mak sy..cuma manja 'sikit' dengan abah saya..
2. Saya baik tapi dalam sekelip mata je saya boleh jadi 'jahat' yang anda x dapat sangkakan..(perasan!!)
3. Saya suka menolong orang..tp ikut la dia dalam keadaan macam mana
4. Saya merupakan seorang yang tabah dalam persahabatan..sepanjang hidup ini..hanya pernah nangis tiga kali disebabkan persahabatan..n smuanya dr maktab ini!!!!!
5. Saya merupakan seorang yang boleh dikatakan penyabar..tp ada limit la..
6. Saya memang kaki wayang,,dalam sehari saya boleh tgk 4 movie!!rekod stakat ni dgn bro nad...
7. Walau org pernah cakap "eeee..membazir tgk wyg"..reaksi saya dalam hati.."peduli apa..da aku suka.~~"
8. saya harap kebaikan saya tidak disalah gunakan oleh org2 yg pernah saya tolong..
9. Saya merupakan seorang yg tepati masa.."tp kdg2 terlambat sbb bgn lambat"
10. Saya syg kawan2 saya..n duduk dalam maktab mengajar diri saya utk lebih menghargaai kawan kerana hidup dalam kelompok yg amat kecil..
11. Sepanjang berada di maktab,banyak sindiran yg sy dapat dr kwn2 lama sy..(menjadi cikgu mmg mencabar)
12. Saya pernah masuk hospital dua kali..1st utk rawatan resdung n 2nd sbb jari kelingking kaki patah..
13. Saya sayang sahabat saya..walaupun grup tu da x hidup di fb..huhu..tp ttp hidup di dalam hati(goli)
14. Saya lurus bendul..ini adalah serius..saya amat lurus bendul!
15. Sangat2 membenci cicak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
okla..tu je..walau xde org nak baca..hahahaha..wassalam`~~~

7 comments:

  1. Tepati masa? mengikut pemerhatian aku, langsung x...

    ReplyDelete
  2. no 7..terasa i..haha..x membazir laa..presepsi aku dh berubah... :D

    ReplyDelete
  3. din: perghhhh..cuba kau tnya bro nad!!!!!!!serius ni..ak tepati masa..n ak lambat pn sbb tnggu nadiah..:(

    ReplyDelete
  4. din? bila masa aku komen?

    ReplyDelete
  5. din: aik!!!oit!ak tgk nama yg komen td kau!serius!

    ReplyDelete
  6. farah: anon... sy suda enable.. eh.. anon x kena bagi tulis nama ka? napa nda tulis nama? takut kaa....
    FARAH!!!(perhatikan perbezaan nada): PERGHHH... ko cakap sy lambat la neh??!! sy pernah jua tunggu ko punnnnn...

    ReplyDelete