Tuesday 31 May 2011

By now, you must know something..

Salam..

P/S 1:
I spend da whole day d rumah..
Mcm hari2 normal sy..
Dasar pemalas mau keluar kan..
Some may rasa boring, tapi yeah, ini la perkara paling best bagi sy..
><
#
*anti-social*#
P/S 2:
Tolong doakan my dad..
Besok bapa sy pg kk..
surgery, again..
Dorg rasa there's no biggy ja neh..
My dad slumber ja..
This is his second time..
Diagnosed ketumbuhan d hidung, sudah undergo surgery dulu..
tapi.. ada balik..
I think my dad scared juga bh, tapi dorg act like no biggy..
I dunno, but I'm afraid..
So I hope you guys remember untuk pray for his health.. If you guys remember..

P/S 3:

You may know a little bit about my background by now..
Just so you guys know..
A little understanding might help..
I never ask you guys to not care, or to not give advices..
I just need you all to not judge..
I didn't choose this background..
But if I were to choose, I'll never choose other, too..
This, might be the best for me..
And Alhamdulillah.. I'm glad with everything I have,
...

Sorry kalau emo entri neh..
Just think wanna share things that I think I should share..
Sekali sekala..
Bukan selalu sy honest mcm nih..

3 comments:

  1. Aku Anonimous, pembaca blog kamu. Aku tahu ditujukan kepada siapa penulisanmu ini, dan saya mahu mengatakan sesuatu: kamu perlu teruskan hidup seperti itu. Kamu tidak memilih; kamu dipilih untuk hidup begitu. Dan kupikir, Tuhan itu Maha Adil dengan ketentuan ini.. sabar ya, penulis ;)

    ReplyDelete
  2. Tulis ja apa yang ko mau, sebagai pembaca setia blog ini, saya akan cuba x miss walau satu huruf pun...

    ReplyDelete
  3. Gosh.. Komen2 neh buat sy urm, menitiskan manly tears sikit. Sikit ja!
    Anon: Thanks whoever you are.. Sy x menujukan kepada sesiapa yg spesifik pun pasal entri ni, jujur. Sy tujukan kepada mereka2 yang kenal sy ja.. Supaya don't judge me too soon.. (Apa neh kejap aku, kejap saya) Yes, sy sedar hakikat itu, sebab itula sy mc fine ja neh.. Thanks.. Reading your comment, betul2 membuatkan sy terharu.. huhuu...

    Dinn: Thanks.. Knowing you have support in whatever you do betul2 menyenangkan.. Sorry sebab I never really there when you need help or anything.. I'll try harder after this.. thanks...

    ReplyDelete