Thursday 12 May 2011

Polisi n Pilihan

salam..
sekarang semua orang kat dewan tengah menghadiri majlis persaraan pengarah..
apa yang saya buat??
datang dewan..sign..n balik bilik..
jam 10 pi kafe n sambil2 baca slide kesenian..
(saya dah cakap saya jahat)
last N3 dua org kawan bloglist kami memasukkan N3 tentang pilihan n polisi..
sila klik link Pilihan~~polisi~~ 
ok..have to admit that I really2 love those word saying by them..
sebab..diri saya sendiri berpendapat macam tu..
n serious..
if diberi pilihan kawan or boyfriend(walaupun belum ada n x nak ada)
saya akan memilih kawan..kawan..n kawan..
kalau boyfren n kawan dalam susah..sape yg akan anda tolong dahulu?
kawan n kawan n kawan..
serius..sebab pada saya..
kawan lebih penting dr boyfriend..
n BF x semestinya akan menjadi suami kita..
jadi lebih baik kita simpan perasaan belas kasihan..
kepada suami kita nanti..
supaya suami kita x akan mendapat perasaan belas kasihan 2nd hand~
n saya akan sangat membenci kawan yang memilih BF dr Frenz..
sebab diri sendiri sudah lalui..
bagaimana perasaannya?
memang pahit dan amat sukar ditelan..
bak kata Nadiah..
"what the meaning of 'sorry' kalau kita buat balik kesalahan itu"
n bak kata my parents..
"biar org buat kita..jgn kita bwt org"
mcm malam td..nadzirah menyangkakan saya bukak inbox dy..
n saya explain kt nerah..
"nerah,jgn risau..ak x kan bukak inbox org sbb ak pn x suka org bukak inbox aku"
tetapi..kalau diberi pilihan family n kawan..
tetap akan memilih family..
sebab family are everything..
n to all my friend..
gaduh bukan bermakna x nak kawan..
marah bermakna sayang "really2 mean it"
diam bukan bermakna ak benci(kredit to nadzirah razak~)
bak kata guru jiwang..
bercinta biar satu berkawan biar beribu


wassalam~


 

No comments:

Post a Comment