Wednesday 17 August 2011

sleeping beauty??

salam..
hari ni serius..baru tahu tentang sikap seorang manusia ni..baru saya dapat rasa apa yang orang lain rasa bila berurusan dengan dia..seriusla..saya tetap nak balik hari khamis..sebab abah kursus hari jumaat..jadi tiada siapa dapat menjemput saya di muar melainkan saya balik pada waktu malam..x nak!!!cakap la saya jahat ke apa..saya tetap akan P pada hari jumaat itu..
ni nak cakap tentang sikap tidur baru2 ni..baru di surau tadi ditegur..saya tidak sopan sebab tidur di kelas..yes..saya akui..saya memang agak rude..seriusla tak tau kenapa baru2 ni dalam minggu ni jugak..saya sangat kuat tidur!!!!!!bangun lambat+tidur+tidur+tidur...di kelas pn selalu ngantuk..sebab apa saya mengantuk ni??adakah sebab penat melayan karenah assignment??

2 comments:

  1. Mustahil nak anjak kelas...sebab masih banyak kelas belum ganti~

    ReplyDelete
  2. Ndapa dinn, just continue without us, kami faham jua keadaan ko... sy okey ja neh.. rasanya farah pun okey juga..

    ReplyDelete