Tuesday 2 August 2011

I cant lend my shoulder~

Salam..
masa kelas PN td kalau x silap..
saya ternampak ada seorang sedang menangis..
rasa empati terlahir dalam diri ini..
tapi kenapa..saya tidak boleh menjadi seorang yang boleh tenangkan seseorang yang sedang kesedihan..
jadi saya tengok situasi itu dengan perasaan hiba saja..
kalau memujuk memang saya tidak pandai..
hari ini Nadiah panas sama saya..
maaf nadiah,i owez hurt u..
presentation tadi saya rasa teruk time part saya..
mungkin kena berlatih bercakap dengan lebih perlahan..
wassalam.

3 comments:

  1. Nerah ka..? Sy pun x pandai kc tenang orang, sy jadi kaku bila nampak orang nangis. MEMANG PANASSS!!!!!!!! HAHAHAHAAHHA

    ReplyDelete
  2. ya..kesian ak sama dy..n ak cuba bygkan kalau org yg ak syg hilang..really2 hope ak dapat jmpa org yg ak syg smpai bila2..arghh..kau memang!!AHAHHAHA..kalau kau marah ak tkot..ni serius!

    ReplyDelete