Thursday 6 September 2012

~~Back in Action~~

Salam..heloooo...after a longggg hiatus....Im Foxy back in actiooonn uu...
haha...selepas beberapa bulan perkara ini berlalu..akhirnya..
Allhamdulillah tanggal awal bulan 8 (mungkin) all thing back to normal..
again...syukur sangat2...tak tau macam mane nak ekspres kan perasaan tu...
so..mari bermaaf-maafan selagi kita masih lagi berada di dalam bulan mulia..
saya ingin minta maaf atas salah silap sebelum ini...
maaf zahir dan batin..ampun maaf dipinta...
daripada anda semua..di luar sana..
InsyaAllah penulisan lepas ini will show u more mature side of me..
(mature?? ada ke orang mature kata diri dia matang??)
itu sahaja..daripada saya...bubye dan wassalam...

^____^ caption: oleh kerana lappy saya rosak...dan semua gambar2 lama sudah hilang...di sini saya hanya ada gambar pertama saya dan nadiah ambil selepas saya guna samsung ace... ^__^  pedulikan yang di belakang dan hanya fokus pada si jelita di sebelah kanan anda dan si comel di kiri anda..hahahah!!hope later on no more problem...as we already matang rite joliey??? :PP

No comments:

Post a Comment