Wednesday 29 June 2011

Sabar n continous sabar~

Salam..
ini merupakan perbualan antara si manis foxy n si comel joliey..
"nadiah.boleh ka kalau ak masih guna blog utk melepaskan perasaan ak?"
n joliey pn jawab..
"boleh juga..saya pn baru bwt malam td.."
thanx joliey~~
hari ni saya dan 5 perempuan melayu ke tesco utk shopping skit2..
ngeh2..
n balik sy tros call akak saya..
bercakap tntg suatu perubahan..
alhamdulillah..
my sis cakap mcm ni dgn sy..
"kau tu lurus bendul..fara risau..smangat kau senang jatuh bila ada org psyco skit pun"
n ak akui..
that anwer was truely right!
but..
im tired..
really2 tired..
to endure your behaviour..
bak kata sy pada manja..
"sibuk je amek tau n nilai family org.."
jahat kan jawapan..
haha..
serius saya x suka org ambil berat tntg suatu perkara..
melainkan kalau anda betul2 tahu..
barulah saya boleh terima sikap anda itu..
but..
DON'T ACT LIKE U KNOW EVERYTHING ABOUT SMTHING FACT..
wassalam..

2 comments:

  1. adoi..kalau kau yassin..ak cakap direct jak..xkan ak cakap2 di blog~

    ReplyDelete