Wednesday 8 June 2011

1st week of holz~~

Salam..
sebenarnya nak masukkan n3 ni da lama..
tp baru hari ni berkesempatan..
cuti saya bermula pada jam 12tgh 27 Mei 2011..
Setibanya di Muar,
ayah n akak saya menjemput saya di 'airport'
smpai di rumah..
aktiviti 1st yg dibuat ialah..
qada' tidur..(malam tu x tidur sbb packing smua brg)
hari sabtu pulak..
mak n abah pergi majlis kahwin..
hanya ada saya n kakak sy di rumah..
jadi saya memasak  utk lunch..
 nasi goreng tomyam+keropok ikan+telur planta

Pada hari Ahad 29 Mei 2011..
saya menyambut bfday abg saya yang ke-26..
bfday abg saya 16 Mei tp smbut 29 Mei sbb time tu bru smua org ada kt rumah..
 abg n akak ipar n arif
mereka lagi..harap2 thn depan dorg dapat amek gambar dgn anak sndiri..hehe
hari isnin..shopping baju raya..
x dapat corak yg diidamkan..
sebab fikir beli baju baru bkn utk raya..
tp utk pakai pergi kelas..kui2..
hari selasa..
jaga anak buah kat rumah..
sementara akak2 saya pergi tgk wyg citer nurkasih
(saya x pergi sebab saya kalah main o-som)
hari rabu.hari yang menggembirakan..
smua adik beradik saya n anak buah n akak ipar..
pergi zoo melaka..
sbb nak kenalkan kat arif mcm mana rupa binatang..
kami adik beradik
rehat jap2..
bila da besar baru sedar..
pergi zoo memang PENAT!!dan BOSAN!!
harapan nak tgk badak air x dapat..
T__T
lepas pergi zoo..
kami semua pergi Jusco Melaka
utk lunch n shopping2..
 makan kat lerk thai..
seterusnya hari khamis smpai ahad..
biasa2 je..
cuma pi bandar muar minum cool blog..
yg pntg cuti ni penuh dgn makan je!!!
jadi kepada semua org..
jgn terkejut dgn saya yg semakin gemuk..
wassalam..

 

5 comments:

  1. beli awal sebab mak ak da nak mula potong kain..kalau beli lambat tkot x smpt siap..

    ReplyDelete
  2. potong ja pun...anto kedai ja...

    ReplyDelete
  3. mana ade..baju ak x pernah hantar kedai..smua baju ak satu family mak ak jahit..sbb tu bli awal..nnti mak ak dapat jahit sikit2..lama2 jadi bukit

    ReplyDelete
  4. Nda beli baju kurung baru.. Beli t-shirt ja banyak.. MUAHAHAHAHA.. X minat. Tahun depan la buat baju kurung.....lagi.

    ReplyDelete