Saturday 15 October 2011

Hari Sabtu yang berangin dan kisah si payung kuning~

Salam..da lama tak update..kekangan masa bersama keluarga menyekat tangan ini untuk duduk di depan lappy dan update blog saya yang comel..(merepek..==") Hari ni dimulakan dengan sesi pergi ke HUKM..perjalanan kami bermula pada jam 11.45 pagi..cucuk duit n makan..sepanjang perjalanan kami, saya dan nadiah ditemani oleh seorang insan yang berpayung kuning..(terkejut jugak bila seseorang ni bawak payung) alasan dy..(panas bh)..tapi comel pulak bila tengok lelaki bawak payung..haha..ni adalah kisah si payung kuning..

oleh kerana cuaca yang panas, si 'gadis' berpayung kuning menutup wajahnya bagi mengelakkan sinaran UV yang berbahaya di Kuala Lumpur ini mencacah masuk ke wajahnya yang putih..
 oleh kerana perut yang lapar, digagahi juga kakinya untuk berjalan ke HUKM bagi memenuhkan semula poket dan perut yang suda kosong..
keayuan wajahnya yang sentiasa dilindungi payung kuning membuatkan semua orang yang disekelilingnya sentiasa berlari untuk mengacau dia..sehinggakan perempuan dalam gambar ini juga berlari untuk mengacau si payung kuning bagi merebut hatinya..itulah JOLIEY..
 wajah di sebalik payung kuning
setelah poket dan perut yang kosong suda diisi sehingga full tank..akhirnya si payung kuning mendedahkan identiti sebenarnya..inilah insan di sebalik payung itu..comel kan~~

(bagi yasin n nadiah)mereka suda kenyang..perut saya masih 1/2 diisi sebab mengidam cheesy wedges...saya mengajak si payung kuning dan nadiah ke kfc untuk 2nd round..namun..si payung kuning enggan pergi sebab dia suda kenyang..
pergila si payung kuning balik ke hostel keseorangan..meninggalkan dua wanita comel yang beriringan pergi ke kfc..
makan2..2nd round..my portion only..sumpah kenyang gila hari ni..balik2..pukul 3 tido sebab takut petir..bangun pukul 6..(terbaik!!)

dalam perjalanan pulang..nampak ada orang berkerumun..jadi foxy n jolie pergi ke kawasan itu untuk mengetahui..apa yang sedang terjadi?tanya sendiri kepada saya or nadiah..

bye2..wassalam~

2 comments:

  1. GAGAGA. KO SUDAH CAKAP AWAL2 ITU LELAKI!! X "MISTERI" LAA... HAHAHHAHA!

    ReplyDelete
  2. In this post, I'm น่ารักจังเลยค่ะน่ารักจังเลยค่ะ

    ReplyDelete